Visit Tampereen kampanjointi tuotti tuloksia!
04.02.2014Visit Tampere / Tredea Oy:n uuden vuoden kampanja Venäjällä tuotti tuloksia. iTravel oli mukana kampanjan toteutuksessa!
Visit Tampere toteutti loppuvuonna 2013 markkinointikampanjan Pietarissa. Kampanjan tavoitteena erityisesti oli uuden vuoden venäläisten matkailijoiden tavoittaminen sekä määrän kasvu vuoden vaihteen sesongissa Tampereen seudulla.
Kampanjakokonaisuudessa iTravel toteutti seuraavat toimenpiteet:
- Visit Tampere -esitteen rahti ja tullaus Pietariin sekä jakelu Pietarissa Viisumikeskuksessa sekä 36 matkatoimistossa
- Visit Tampere -esitteen rahti ja tullaus Viipurin matkailuinfoon
- Visit Tampere-esitteen jakelu raja-asemilla (Vaalimaa, Nuijamaa, Imatra) suoraan rajajonossa jonottaviin autoihin viiden päivän ajan
- Näyttävä mainoskampanjan Pietarin keskustassa suurella LED-mainospinnalla
Kaiken kaikkiaan kampanja onnistui hienosti ja työskentely iTravelin kanssa oli joustavaa ja nopeaa. Asiat hoituivat sovitun mukaisesti. Kampanjan aikana ja jälkeen kävijämäärämme venäjänkielisellä matkailusivustolla tuplaantui!, toteaa Tampere All Bright-brändin markkinointipäällikkö Karoliina Lehtonen.
Asiakkaitamme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |